Darmowy internet wifi

9 Maj 2009 at 9:37 PM (Internet) (, , , )

Parę dni temu szukałem darmowe hotspoty w Gdańsku. Wyszukanie zajęło mi trochę czasu i skończyło się na telefonie do przyjaciela z Gdańska, który pokierował mnie gdzie najlepiej się udać. Wtedy to zastanawiałem się mocno jak to możliwe, że w czasach gdy wszelkie informacje można wyszukać w Internecie wtedy z pomocą musiał przyjść mi kolega. Ostatnio wyszukałem na stronę, na której wtedy tak mi zależało. Baza hotspotów w Polsce to serwis, którego nie znalazłem dotychczas na polskich stronach. Widać, że strona jest świeża i od niedawna działa jednak według mnie warto się tą stroną zainteresować i zapisać jej adres. Serwis bardzo się przyda gdy poszukiwać będziemy darmowe wi-fi w Twoim mieście lub w każdym innym mieście do którego się wybierasz. W każdej sytuacji w momencie gdy będziecie chcieli surfować po internecie pod chmurką w ciepłe letnie dni. Ja znalazłem na niej bezpłatne wifi w Krakowie gdy tam pojechałem parę dni temu. Zachęcam wszystkich do odwiedzenia serwisu wifi4free i jeżeli znacie jakieś inne darmowe wi-fi to także do dodawania do ich bazy nowych. Dzięki temu pomożecie innym ludziom w poszukiwaniach wifi w Polsce. Liczba darmowych hotspotów w Polsce zwiększa się z dnia na dzień, już w nie długim czasie będziemy mogli korzystać z takiego dostępu do internetu wszyscy więc warto zbudować jeden wielki ogólnopolski serwis z darmowymi hotspotami.

Skomentuj

